De filosoof Byung-Chul Han is lui en ‘leeft achteruit’ om te ontsnappen aan collectief narcisme

Ons leven in het laatkapitalisme is dood en collectief narcistisch, stelt de Koreaans-Duitse filosoof Byung-Chul Han. Bepaald geen vrolijke boodschap. Maar er ís een betere wereld mogelijk: wees lui, vier de Ander, leef achteruit.Marian Donner2 april 2025 – verschenen in De Groene nr. 14 Daar staat hij dan: de laatmoderne mens. Vervreemd, ontheemd en uitgeput. Het … Meer lezen over De filosoof Byung-Chul Han is lui en ‘leeft achteruit’ om te ontsnappen aan collectief narcisme